Kde vidíte naše inzerce? I offline marketing má své místo!
Dneska se zmíníme o offline marketingu, konkrétně využívání bilboardů letáků a plachet, jakožto dalším distribučním kanálu pro prodej nemovitostí.
Ikdyž Vás zaújme jakýkoliv krásný bilboard a nemusí to zrovna být na náš luxusní dům na prodej, stále se hlavně držte volantu a věnujte řízení, tolik na začátek pro odlehčení :).
Ale teď vážně. Abychom prodali za maximální cenu, což je v naprosté většině případů cíl klientů, tak musíme zejména řešit 2 nejdůležitější body:
Těmi body jsou:
- exkluzivní a poutavá prezentace s okolím a příležitostmi, které na kupujícího čekají – o tom někdy jindy
- zajistit maximální dosah nabídky potencionálním kupujícím
V návaznosti na druhý bod si řekneme, jaké my distribuční kanály využíváme:
- realitní portály – naprostý základ publikace inzerce, přes který se stále nejvíce prodává. ALE. Zájemci hledající nové bydlení většinou nastaví lokalitu a pokud se Vaše nemovitost nachází mimo hledanou oblast, i třeba o 1 km, klient Vaši nemovitost neuvidí. Je tedy potřeba využívat dalších distribučních kanálů, kde zajistíme, aby i tito klienti a další viděli Vaši nemovitost. Návštěvnost hlavních realitních portálů je stále dobrá ovšem nedosahuje zdaleka čísel návštěvnosti při kampaních a reklamách na sociálních sítích.
- Sociální sítě a online marketing – pomocí cílených reklamních kampaních na sítích (FB a Instagram) jsme schopni značně rozšířit dosah inzerce – o online marketingu si povíme někdy jindy.
- Databáze klientů a finanční poradci – už při přípravě prodeje nemovitosti informujeme naše partnery (o partnerech někdy jindy) o chystané novince na prodej, kteří následně přeposílají svým klientům základní informace o chystaném prodeji.
- Offline marketing – dostáváme se k hlavnímu bodu článku.
Funguje v dnešní době offline marketing?
Funguje. Vždy je ale potřeba správně vyhodnotit typ nemovitosti, okolí a podle toho nastavit marketingový mix a distribuční kanály. Offline marketing má své místo, u nás (Next Reality Exclusive) zatím nedosahuje takové úspěšnosti nalezení kupujících ale pokud to zvyšuje pravděpodobnost prodeje za maximální cenu, tak to rozhodně děláme.
Jaké nástroje v rámci offline marketingu používáme?
- Plachta na PRODEJ – většinou využíváme u rodinných domů, kde je vysoká míra průjezdnosti vozidel
- Bilboard na hlavní silnici – využíváme u dražších nemovitostí, průjezdnost na hlavních tazích např. Říčany se pohybuje kolem 17 tisíc vozidel za den, to je celkem šance, že se někdo ozve ne?
- Letáky – většinou používáme u levnějších bytů na sídlišti, kde je vyšší pravděpodobnost, že by sousedé mohli mít o byt zájem
- Výlepy do oken – většinou tam, kde nelze umístit plachta, tedy u bytů, kde je velká průchodnost lidí a dobrá viditelnost do oken, např. lze využít pro prodej bytů v centrech měst.
Do budoucna plánujeme využívat další distribuční kanál v podobě nasmlouvaných partnerů, kteří dosahují velkých sledovaností na sociálních sítích. Zatím ladíme podmínky …
V tomto článku jsme vám chtěli přiblížit možnosti distribuce inzerce a zaměřili se na offline marketing, který v určité míře by stále měl být využíván.
Tak děkujeme za přečtení článku a jak uvidíte náš bilboard, tak nohu z plynu 🙂
Děkujeme za důvěru a přízeň.
Dušan a Petr I Next Reality Exclusive